Φωτογραφίες: Στέλιος ΡήγαςΒίντεο: www.ergoliptesxalkidikis.blogspot.gr Τήν Παρασκευή 11η μηνός Σεπτεμβρίου ξεκίνησε μέ τόν καθιερωμένο ἁγιασμό ἡ νέα σχολική χρονιά γιά τήν πρωτοβάθμιο καί δευτεροβάθμιο ἐκπαίδευση. Οἱ μαθητές τοῦ Νηπιαγωγείου, Δημοτικοῦ, Γυμνασίου καί Λυκείου μετά τίς καλοκαιρινές διακοπές βρῆκαν καί πάλι τό γνώριμο περιβάλλον τους στό σχολεῖο. Στήν Ἀρναία, ἕδρα τῆς Ἱερᾶς μας… Διαβάστε περισσότερα "Ὁ Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας στούς ἁγιασμούς τῆς νέας σχολικῆς χρονιᾶς!"
12 Σεπτεμβρίου, 2015
