Τήν Κυριακή 29η Ἰανουαρίου 2017 πραγματοποιήθηκε τό 19ο Δεῖπνο Ἀγάπης στό κέντρο «ΕΛΒΕΤΙΑ» στήν Ἀρναία, πού ὀργάνωσε τό Ἵδρυμα Ἀγάπης-Στέγη Γερόντων τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως. Τό Δεῖπνο Ἀγάπης γίνεται γιά τήν συνάντηση τῶν φίλων καί συνεργατῶν τοῦ Ἱδρύματος, γιά τήν ἀνανέωση τῆς βοήθειας καί τῆς στήριξής τους πρός τό Ἵδρυμα. Διαβάστε περισσότερα "ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ ΚΑΙ ΦΙΛΩΝ ΤΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΑΓΑΠΗΣ ΣΤΟ 19ο ΔΕΙΠΝΟ ΑΓΑΠΗΣ"
1 Φεβρουαρίου, 2017
