Τό Σάββατο 7η Μαρτίου ἐ.ἒ. ἡ Ἐνορία τοῦ Γοματίου γιόρτασε μέ κατάνυξη καί ἁγιορείτικη τάξη τή μνήμη τῶν Ἁγίων ἐνδόξων Τεσσαράκοντα Μαρτύρων πού ὑπέστησαν φρικτό μαρτύριο στή λίμνη τῆς πόλεως τῆς Σεβαστείας. Ἡ Πανήγυρις ἒλαβε χώρα στόν μεγαλοπρεπῆ σταυροειδῆ τρουλαῖο βυζαντινό ἐνοριακό Ἱερό Ναό τῆς Θεοτόκου καί τῶν Ἁγίων… Διαβάστε περισσότερα "ΤΟ ΓΟΜΑΤΙ ΓΙΟΡΤΑΣΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥΣ ΤΕΣΣΑΡΑΚΟΝΤΑ ΜΑΡΤΥΡΕΣ…"
9 Μαρτίου, 2020
